(Topic ID: 92205)

What machine did you bring home today? Post your pictures!

By MiamiRedSkin

8 years ago


Topic Heartbeat

Topic Stats

  • 24,701 posts
  • 2,133 Pinsiders participating
  • Latest reply 3 hours ago by Pookiegus
  • Topic is favorited by 537 Pinsiders
  • Topic is sticky in its sub-forum

You

Linked Games

Topic Gallery

View topic image gallery

TAF (resized).jpg
IMG_2340 (resized).jpg
IMG_2339 (resized).jpg
IMG_2338 (resized).jpg
IMG_2337 (resized).jpg
IMG_4699 (resized).jpg
IMG_4700 (resized).jpg
09FE35FB-11F3-4DA2-9101-3B68AD1C6AF4 (resized).jpeg
2DB813A5-68CB-4EBA-B307-C2607E0F6545 (resized).jpeg
7D226758-B473-4A46-A763-19EAEB6E56EE (resized).jpeg
2F1B4F54-CEF7-4184-9608-CBED97250984 (resized).jpeg
79C6EF24-4D7A-491D-A005-C406CEC319A0 (resized).jpeg
7E831732-D10F-4E89-B708-9BD23218F550 (resized).jpeg
20220928_131911 (resized).jpg
20220926_221246 (resized).jpg
PXL_20220927_000608937 (resized).jpg

There are 24,701 posts in this topic. You are on page 371 of 495.
#18501 1 year ago
Quoted from Colsond3:

Unexpected late night visit with Suzanne Ciani...super stoked to have another one of these!
[quoted image]
[quoted image]
And what I watch while I set it up...

That’s pretty cool! Never saw that. Makes me want a Xenon now. Lol!!!

#18502 1 year ago
Quoted from Colsond3:

Unexpected late night visit with Suzanne Ciani...super stoked to have another one of these!
[quoted image]
[quoted image]
And what I watch while I set it up...

Damn. New crib & lots of new/replacement pins. I knew the storm was coming. Colson to the top again! Enjoy my friend.

#18503 1 year ago
Quoted from evileye:

Have never bought this many pins so close together and I’m sure I never will again, but man, what a rush!
September: X-Men LE Wolverine (Brooklyn, NY)
October: Jurassic Park (DE) (shipped from Michigan)
November: Tron LE (Brooklyn, NY)
All from Pinsiders
The Tron has been my grail since I entered the game. By far the nicest and most ridiculously priced game in my collection.
The JP spent only one year on location and has the scoops to prove it.
X-Men is criminally underrated. Wasn’t on my must have list, but after spending some time with it my mind was changed.
Sadly, on the same day I picked up Tron, I sold my very first pin: Back to the Future. This game was in stellar shape and fully working. I needed the space for the future (pun intended) and my friend has wanted the game for a long time. It was time to let it go. We also struck the deal at 1am and moved it out of my basement right after... this was after moving in Tron and bullshitting for a few hours. In the running for latest sale of 2020?
I hope you enjoyed my little story, as this will be my last acquisition post for a while since I blew my toy budget for a long, long time.
[quoted image][quoted image][quoted image][quoted image][quoted image][quoted image][quoted image]

Love the Scott Pilgrim shirt!

11
#18504 1 year ago
Quoted from Slogan1111:

Damn. New crib & lots of new/replacement pins. I knew the storm was coming. Colson to the top again! Enjoy my friend.

Yeah, I think at this point I need an intervention.

I’ll walk in my house one day and there will be a group of people sitting around in a circle with letters to read to me about how I’m slipping away, I need to reclaim my life, etc.

#18505 1 year ago
Quoted from Methos:

Love the Scott Pilgrim shirt!

Good eye!

#18506 1 year ago
Quoted from Colsond3:

Yeah, I think at this point I need an intervention.
I’ll walk in my house one day and there will be a group of people sitting around in a circle with letters to read to me about how I’m slipping away, I need to reclaim my life, etc.

It’s already in the works! At least you saw it coming.

#18507 1 year ago

.

#18508 1 year ago
Quoted from Colsond3:

Yeah, I think at this point I need an intervention.
I’ll walk in my house one day and there will be a group of people sitting around in a circle with letters to read to me about how I’m slipping away, I need to reclaim my life, etc.

If you ain’t pinballin’, you ain’t living man!

30
#18509 1 year ago

I ordered this custom 2-1 4k Virtual pinball machine back in April and finally took delivery yesterday. At the time the plan was to have one real pin and this virtual machine for my home arcade. 8 months and 10 pins later, now I don’t even have space for it, damn this hobby lol.

3D6C50AA-491E-48E6-896A-5B2887C116BF (resized).jpeg
#18510 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I ordered this custom 2-1 4k Virtual pinball machine back in April and finally took delivery yesterday. At the time the plan was to have one real pin and this virtual machine for my home arcade. 8 months and 10 pins later, now I don’t even have space for it, damn this hobby lol.
[quoted image]

Wow love how that looks. Who did you order that from? And yes doesn't take long for our one pin to give birth to an entire family!

#18511 1 year ago
Quoted from Briks-707:

ordered this custom 2-1 4k Virtual pinball machine back in April and finally took delivery yesterday. At the time the plan was to have one real pin and this virtual machine for my home arcade. 8 months and 10 pins later, now I don’t even have space for it, damn this hobby lol.

Very nice! I’m not even into virtual pins, but that thing does look pretty damn cool. Might actually make me reconsider.

#18512 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I ordered this custom 2-1 4k Virtual pinball machine back in April and finally took delivery yesterday. At the time the plan was to have one real pin and this virtual machine for my home arcade. 8 months and 10 pins later, now I don’t even have space for it, damn this hobby lol.
[quoted image]

Holy shit, talk about doing 0-60 with pinball = awesome man, good stuff

18
#18513 1 year ago
20201204_130439 (resized).jpg
#18514 1 year ago
Quoted from Deyanks98:

Wow love how that looks. Who did you order that from? And yes doesn't take long for our one pin to give birth to an entire family!

Thanks man, I ordered this from XGC out of Australia. Yeah they seem multiply faster than rabbits!

#18515 1 year ago
Quoted from Colsond3:

Very nice! I’m not even into virtual pins, but that thing does look pretty damn cool. Might actually make me reconsider.

I was pretty skeptical at first but some of these tables are pretty damn realistic ....especially when you add in all the real pinball parts like solenoids, shaker and tactile feedback system.....all these things combined really helps to mimic the real thing.

#18516 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I ordered this custom 2-1

This may be a dumb question but what makes it 2 in 1? Can you play other games on it with the joysticks?

#18517 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I was pretty skeptical at first but some of these tables are pretty damn realistic ....especially when you add in all the real pinball parts like solenoids, shaker and tactile feedback system.....all these things combined really helps to mimic the real thing.

Add some VR with ps4 and I've heard that virtual pins are pretty sweet.

#18518 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I ordered this custom 2-1 4k Virtual pinball machine back in April and finally took delivery yesterday. At the time the plan was to have one real pin and this virtual machine for my home arcade. 8 months and 10 pins later, now I don’t even have space for it, damn this hobby lol.
[quoted image]

Lmfao ....A wise man once told me “there’s always room for one more “.

#18519 1 year ago

What is it ? You 2 look pretty happy !!

#18520 1 year ago

Oooohhhh ...I seee !! Nice pickup !

#18521 1 year ago
Quoted from Murphdom:

This may be a dumb question but what makes it 2 in 1? Can you play other games on it with the joysticks?

Yes it runs hyperspin on the other end, gives you 40k classic arcade, console and pc games. You can play off the playfield or the backglass monitor as well.

#18522 1 year ago
Quoted from Kkoss24:

Lmfao ....A wise man once told me “there’s always room for one more “.

I promptly found and purchased a Deadpool LE right after posting that haha

#18523 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I promptly found and purchased a Deadpool LE right after posting that haha

Damn !!! That’s what I’m on the hunt for .Did u by NIB or used ?

#18524 1 year ago
Quoted from Briks-707:

I promptly found and purchased a Deadpool LE right after posting that haha

Where did you get that virtual pincade ? That looks great kill 2 birds I like it !

#18525 1 year ago

My wife says she’s fine w my addiction as long as it doesn’t fester upstairs .That’s a battle for another day !

#18526 1 year ago
Quoted from Kkoss24:

Damn !!! That’s what I’m on the hunt for .Did u by NIB or used ?

I only buy NIB when it comes to modern pins. Thankfully I have a guy that can find me anything....for a price lol

I got it this one from a Vpin company in Australia, XGC

#18527 1 year ago
Quoted from Kkoss24:

My wife says she’s fine w my addiction as long as it doesn’t fester upstairs .That’s a battle for another day !

It will !!

#18528 1 year ago
Quoted from Methos:

Love the Scott Pilgrim shirt!

Haha, thanks! I was wondering if anyone here would recognize it. Usually people read sex and then give me a weird look.

Quoted from Briks-707:

I ordered this custom 2-1 4k Virtual pinball machine back in April and finally took delivery yesterday. At the time the plan was to have one real pin and this virtual machine for my home arcade. 8 months and 10 pins later, now I don’t even have space for it, damn this hobby lol.
[quoted image]

Did the same thing. Started with a BTTF and a Virtual Pinball 2000, and the setup was satisfying for years... but then I hit up an arcade with a pinball row a couple years ago and the addiction kicked in. 7 years later I’m up to 6 pins, still have the Virtual P2K and sold the BTTF. Lol.
4D274922-3B9F-42AA-833C-1D741B96BAE4 (resized).jpeg

17
#18529 1 year ago

I’m in CT again...coming for your local games @96stang...and I brought more cowbell!

7129513F-50C3-4B10-B6F2-CAF151060749 (resized).jpeg
#18530 1 year ago
Quoted from Kkoss24:

What is it ? You 2 look pretty happy !!

Better eyes than me! I still can't see it! 12 hours round trip for a Hobbit. While on that trip I also got a line on a Wonka. IM set!

#18531 1 year ago
Quoted from Colsond3:

I’m in CT again...coming for your local games @96stang...and I brought more cowbell!
[quoted image]

Gee. My favorite song is 45 years old. Geezer rock rules

#18532 1 year ago
Quoted from Colsond3:

I’m in CT again...coming for your local games @96stang...and I brought more cowbell!
[quoted image]

How are the acoustics in that u haul ?

#18533 1 year ago
Quoted from Colsond3:

I’m in CT again...coming for your local games @96stang...and I brought more cowbell!

After 210 games this year im tired man. They are all yours lol

19
#18534 1 year ago

Picked up a really nice looking Flintstones Thursday.
Cleaned it up, rebuilt the flippers, added Led's
Sold on Friday.

Traded Metallica LE for GOT pro and cash today.

2904C4C5-57FB-420F-B9F3-65E864F4558B (resized).jpegF94F9CED-185C-4A57-A60A-EF9D1E041ABE (resized).jpeg
31
#18535 1 year ago

Two new machines in the house.

IMG_20201205_102504_539 (resized).jpg

20201205_101202 (resized).jpg

IMG_20201205_102504_543 (resized).jpg

#18536 1 year ago

But you did not include your Master of puppets Pinball cover .

Quoted from pingod:Picked up a really nice looking Flintstones Thursday.
Cleaned it up, rebuilt the flippers, added Led's
Sold on Friday.
Traded Metallica LE for GOT pro and cash today.[quoted image][quoted image]

#18537 1 year ago
Quoted from PinFever:

But you did not include your Master of puppets Pinball cover .

That’s his blankie

23
#18538 1 year ago
AC69190B-85D3-4D41-A607-C1E9DE81FE96 (resized).jpeg
#18539 1 year ago
Quoted from PinFever:

But you did not include your Master of puppets Pinball cover .

Yes I did, the game was sitting folded up beside that one.
He said he was going to buy one, I threw it in.

#18540 1 year ago
Quoted from the96stang:

After 210 games this year im tired man. They are all yours lol

Wow!!! Your game room must be huge!!

#18541 1 year ago
Quoted from the96stang:

After 210 games this year im tired man. They are all yours lol

How many miles have you done in picking them up? Were they mainly all in CT??

#18542 1 year ago
Quoted from Manny65:

How many miles have you done in picking them up? Were they mainly all in CT??

Maine to Ohio to Maryland. I am currently tracking that, but I believe that I am at about 50,000 miles

25
#18543 1 year ago

Dialed In 3 days ago love it.

C697DAF0-7005-4278-B5CC-A4E6D52755F2 (resized).jpeg
#18544 1 year ago
Quoted from SteveGcAus:

Dialed In 3 days ago love it.
[quoted image]

Go Jar Jar Binks! My DILE is bolted to the floor. Great pin! Enjoy

18
#18545 1 year ago
20201206_121200 (resized).jpg
18
#18546 1 year ago

Picked up 4 Square today from a friend.

20201206_164505 (resized).jpg
33
#18547 1 year ago

Couldn’t wait to get home and set this thing up! Been looking for a nice example. Hopefully the Black Hole doesn’t consume it.

Thanks to gdonovan for the assist and stashing it at his place. Stellar dude, and always willing to help.

6BE49FD0-E43D-40B1-97F8-7E8716DB1FD0 (resized).jpegAF55CDDB-5F94-4F4A-B92E-D0765905AA3E (resized).jpeg258EFE4B-407D-4D7C-930D-1B609B0DBAEB (resized).jpeg72E310CF-5184-41AF-906E-6CB9816B63B0 (resized).jpeg
#18548 1 year ago
Quoted from Colsond3:

Couldn’t wait to get home and set this thing up! Been looking for a nice example. Hopefully the Black Hole doesn’t consume it.
Thanks to gdonovan for the assist and stashing it at his place. Stellar dude, and always willing to help.
[quoted image][quoted image][quoted image][quoted image]

Thats in nice shape man, someone put some time into that

#18549 1 year ago

Colsond3, that line drive is awesome. Take a pic or 2 of that one.

#18550 1 year ago
Quoted from northerndude:

Thats in nice shape man, someone put some time into that

Definitely happy...a few dings and scrapes on the backbox, but otherwise a pretty cherry game. PF is real nice with original mylar.

Staring at the mirror polished LD bar is making me think I now have to break out a polishing wheel for some of my other games.

Promoted items from the Pinside Marketplace
$ 5.00
Playfield - Protection
UpKick Pinball
$ 9.95
7,000 (OBO)
Machine - For Sale
Elk Grove, CA
$ 18.95
$ 99.00
Playfield - Toys/Add-ons
Pixels Arcade Games
From: $ 33.00
Gameroom - Decorations
Rocket City Pinball
There are 24,701 posts in this topic. You are on page 371 of 495.

Reply

Wanna join the discussion? Please sign in to reply to this topic.

Hey there! Welcome to Pinside!

Donate to Pinside

Great to see you're enjoying Pinside! Did you know Pinside is able to run without any 3rd-party banners or ads, thanks to the support from our visitors? Please consider a donation to Pinside and get anext to your username to show for it! Or better yet, subscribe to Pinside+!