(Topic ID: 240839)

Peter's Pinball Open 2019 (mainly Dutch)

By Inkochnito

5 years ago



Topic Stats

  • 1 post
  • 1 Pinsider participating
  • No one calls this topic a favorite

You

Linked Games

No games have been linked to this topic.

    Topic Gallery

    View topic image gallery

    Peter's_Pinball_Open_2019_affiche (resized).jpg
    #1 5 years ago

    Op zaterdag 1 juni 2019 is het tijd voor de negende editie van Peter’s Pinball Open.

    Het PPO 2019 zal plaatsvinden in Jeugdsoos “The Hangout” te Nieuw-Beijerland. Ik zal weer proberen om een leuke verzameling van tenminste 15 kasten neer te zetten. Met een beetje geluk heb ik nog een grote verrassing. Heb je zin in een gezellig spelletje flipperen met andere liefhebbers, meld je dan nu aan.

    ’s Middags is de deur al open vanaf 13:00 uur en om 14:00 uur gaat de kwalificatie van start voor de wedstrijd die rond 20:00 uur gespeeld zal worden. De wedstrijd is voor deelnemers van 16 jaar en ouder. De kwalificatie wordt gespeeld op zes kasten. Als Joker kan je één van die zes kasten opnieuw spelen om die score te verbeteren. Mocht de score lager zijn dan de eerst gespeelde wedstrijd, dan geldt de hogere score (zonder risico). De kwalificatie proberen we af te ronden zo rond 20:00 uur waarna de beste 8 doorgaan naar de 1-tegen-1 knock-out wedstrijd. Hier zal bepaald worden wie de winnaar zal zijn van het PPO 2019. De overige kasten staan er voor recreatie en om te oefenen voor de wedstrijd. Mee doen aan de wedstrijd mag, maar hoeft niet. Zo heb je wat meer tijd om gezellig met elkaar te praten over flipperen of andere dingen.

    Zoals jullie zien is de jeugdwedstrijd op zaterdag vervallen door gebrek aan animo. De mensen van de jeugdsoos willen het graag proberen met hun “eigen” jeugd op vrijdagavond 31 mei. Mocht er iemand interesse hebben om daar aan mee te doen, hou dan de Facebook pagina van de jeugdsoos in de gaten. http://tinyurl.com/y6jp32py

    Deelname: 14 euro. Je kan op de dag zelf betalen, maar een deelname is pas geldig indien deze betaald is. Om zeker te zijn van je plek kan je het deelnamegeld ook van te voren overmaken. Stuur me dan even een email met je aanmelding en dan stuur ik je de rekening gegevens, e-mail: inkochnito @ kpnplanet.nl. Eten en drinken is verkrijgbaar aan de bar tegen reguliere prijzen. Aangezien het dit jaar in de Jeugdsoos “The Hangout” is, mag hier geen alcohol geschonken worden. Het voordeel is dat de prijzen iets vriendelijker zijn.

    Speellocatie:
    Jeugdsoos “The Hangout”
    Nijverheidstraat 3
    3264 XL
    Nieuw-Beijerland
    (Nederland)

    Ik hoop dat we een gezellige en (h)eerlijke flipperdag tegemoet kunnen zien.

    Vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens,
    Peter

    Peter's_Pinball_Open_2019_affiche (resized).jpgPeter's_Pinball_Open_2019_affiche (resized).jpg

    Reply

    Wanna join the discussion? Please sign in to reply to this topic.

    Hey there! Welcome to Pinside!

    Donate to Pinside

    Great to see you're enjoying Pinside! Did you know Pinside is able to run without any 3rd-party banners or ads, thanks to the support from our visitors? Please consider a donation to Pinside and get anext to your username to show for it! Or better yet, subscribe to Pinside+!


    This page was printed from https://pinside.com/pinball/forum/topic/peter-s-pinball-open-2019-mainly-dutch and we tried optimising it for printing. Some page elements may have been deliberately hidden.

    Scan the QR code on the left to jump to the URL this document was printed from.