(Topic ID: 257759)

Its OFFICIAL!!!!!!!


By Malenko

1 year ago

Topic Heartbeat


Topic Stats

  • 35 posts
  • 22 Pinsiders participating
  • Latest reply 1 year ago by BlownXstr
  • No one calls this topic a favorite

You

Linked Games

Topic Gallery

View topic image gallery

IMG_20191019_162503_1 (resized).jpg
3E2E9EAA-E052-444D-887C-935AA9DE691E (resized).jpeg
heart (resized).jpg
DEB32BFD-35E6-4045-9959-87C45D6C852E (resized).jpeg
C0E11745-3855-4A98-B764-024EB5331F03.gif
Capture (resized).PNG

13
#1 1 year ago

CrazyLevi and I are friends. Next step, BEST FIRENDS, then maybe BFFs.

Capture (resized).PNG

<3

I had some cash in my paypal and saw he had a grey heart; so I turned it red. We probably aren't really friends but I thought the automated email from pinside was funny.

#2 1 year ago

You think that's funny you oughta read the 74 Moderation Notices that I'm saving forever.
But it is funny. Cheers to ya both.

#3 1 year ago

$5... what a cheapskate.

16
#4 1 year ago
C0E11745-3855-4A98-B764-024EB5331F03.gif
#5 1 year ago

Next Pinsider to post here with a grey heart will get it turned red by me!

#6 1 year ago

Ha! Thanks buddy. I owe you a big smooch.

I kinda thought this thread was gonna be about something else lol

#7 1 year ago

I had to post to see if I was grey..

#8 1 year ago
Quoted from Gryszzz:

You think that's funny you oughta read the 74 Moderation Notices that I'm saving forever.
But it is funny. Cheers to ya both.

How do you have more moderation notices than me Gryzz?

#9 1 year ago

I turned my own heart red Big thanks to Robin for a great site i have been using for years

#10 1 year ago
Quoted from ZEN:

I had to post to see if I was grey..

Not anymore

DEB32BFD-35E6-4045-9959-87C45D6C852E (resized).jpeg
#11 1 year ago
Quoted from CrazyLevi:

Ha! Thanks buddy. I owe you a big smooch.
I kinda thought this thread was gonna be about something else lol

I thought you'd laugh that I tagged Street Fighter II in the thread too

#12 1 year ago
Quoted from PinRob:

Next Pinsider to post here with a grey heart will get it turned red by me!

LTG : )

heart (resized).jpg
#13 1 year ago

PinRob is probably my favorite pinsider. Sorry Gryszzz

#14 1 year ago

We long ago settled our street fighter differences!

#15 1 year ago
Quoted from PinRob:

Next Pinsider to post here with a grey heart will get it turned red by me!

I have a grey heart...

#16 1 year ago

I have no heart...

#17 1 year ago
Quoted from LTG:

LTG : )[quoted image]

3E2E9EAA-E052-444D-887C-935AA9DE691E (resized).jpeg
#18 1 year ago
Quoted from jp1985:

I have a grey heart...

Post #7 was first to post with a grey heart, or is it gray. I dunno

#19 1 year ago
Quoted from PinRob:

Post #7 was first to post with a grey heart, or is it gray. I dunno

It was worth a try!

#20 1 year ago
Quoted from PinRob:

Post #7 was first to post with a grey heart, or is it gray. I dunno

My heart is no longer grey.. thank you PinRob.

#21 1 year ago
Quoted from ZEN:

pinrob is probably my favorite pinsider. Sorry gryszzz

#2?

#22 1 year ago

This guy is definitely my #2.. always and forever..

IMG_20191019_162503_1 (resized).jpg
#23 1 year ago

WHY I OUGHTTA

#24 1 year ago

This thread was loaded with red hearts damn!! I apologize for not donating, I truly meant to buy it on Black Friday and then forgot as I bought all my other Pinside goodies. I will have to remedy that next paycheck. Pinside is my drug

#25 1 year ago
Quoted from jp1985:

I have a grey heart...

Quoted from Isochronic_Frost:

This thread was loaded with red hearts damn!! I apologize for not donating, I truly meant to buy it on Black Friday and then forgot as I bought all my other Pinside goodies. I will have to remedy that next paycheck. Pinside is my drug

You could give each other a heart

#26 1 year ago

Is this like one of those Starbucks pay for the car behind you things?

#27 1 year ago
Quoted from ZEN:

This guy is definitely my #2.. always and forever..[quoted image]

And he’s wearing a Carcass shirt, so he is automatically in my circle.

#28 1 year ago

pinside needs some limited edition hearts

#29 1 year ago

I think the pro version of the heart is more fun

#30 1 year ago

When I saw the thread title my first thought was

"latest redundant R&M thread ever".... followed by "OH so Stern surprised everyone with Stranger Things after all haha"

Then I clicked and saw Pinside's resident Grinch had his heart changed today! Now THAT's a Christmas miracle! Well played!

#31 1 year ago
Quoted from iceman44:

How do you have more moderation notices than me Gryzz?

You can accomplish anything if you put your heart and mind into it!

#32 1 year ago
Quoted from JodyG:

You can accomplish anything if you put your heart and mind into it!

And all 5 chins.

#33 1 year ago

I got you all beat with 79 moderation notices.

#34 1 year ago
Quoted from o-din:

got you all beat with 79 moderation notices.

People's skin was thicker back in the day.
My 7th grade teacher, Sister Enda, would have eaten these pinball kids for a snack.

2 weeks later
#35 1 year ago
Quoted from o-din:

I got you all beat with 79 moderation notices.

BFD.

Hey there! Got a moment?

Great to see you're enjoying Pinside! Did you know Pinside is able to run thanks to donations from our visitors? Please donate to Pinside, support the site and get anext to your username to show for it! Donate to Pinside